Μαθησιακές Δυσκολίες

Θεσ/νίκη  22/01/2016

                                                                                Προς : Περιφερειακό Διευθυντή    Κεντρικής Μακεδονίας

κ. Ανανιάδη Παναγιώτη

           Αγαπητέ κύριε Περιφερειακέ Διευθυντή Κεντρικής Μακεδονίας,                                         

Το ΙΝΓΜΛΑ (Ινστιτούτο Neurofeedback & Γνωστικής - Μαθησιακής -Λογοθεραπευτικής Αποκατάστασης) ΟΡΘΟΓΝΩΣΙΑ «Το Ευ Του Λόγου», στην προσπάθειά του να εφαρμόζει προγράμματα πρόληψης ? αντιμετώπισης Μ.Δ. ? Δυσλεξίας καθώς και λόγου, στα πλαίσια της Πρώιμης Ανίχνευσης και της Διαγνωστικής  Αξιολόγησης ,           

( Μαθησιακές Δυσκολίες ? Δυσλεξία, Διαταραχή Ελλειμματικής προσοχής ? Υπερκινητικότητα - ΔΕΠ-Υ) μπορεί να δεχθεί Δωρεάν παιδιά και ενήλικες.

Τα διαγνωστικά τεστ που εφαρμόζονται στο τμήμα Λογοθεραπείας είναι:

v  ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ 4-8 ΕΤΩΝ (ΒΟΓΙΝΔΡΟΥΚΑ Ι., ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ Α., ΣΙΔΕΡΙΔΗΣ Γ.) ΕΚΔΟΣΕΙΣ  ΓΛΑΥΚΗ

v  ΜΕΤΑΦΩΝ ΤΕΣΤ ? ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 2 ΜΕΡΗ: ΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΜΕΤΑΦΩΝ ΤΕΣΤ(ΠΛΗΡΗΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗ 3,10 ? 6,6)ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΙΧΝΕΥΤΙΚΟ ΜΕΤΑΦΩΝ ΤΕΣΤ(ΒΡΑΧΕΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ 5,7 ? 7,0)

v  ΦΩ.ΤΑ.ΔΥ.Σ ΤΕΣΤ ? ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΟ ΤΕΣΤ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ  ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 5-6 ΕΤΩΝ

v  ΤΕΣΤ ΠΡΩΙΜΗΣ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΖΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

v  ΑΝΟΜΙΛΟ ΤΕΣΤ (ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 4 ΕΤΩΝ)

Το ΑνΟμιΛο 4 είναι η ελληνική έκδοση του γαλλικού τεστ ERTL 4 (EpreuvesdeReperagedesTroublesduLangage). Δημιουργήθηκε από τους λογοπεδικούς BrigitteRoy και ChristineMaeder, με τη στενή συνεργασία παιδιάτρων και άλλων λογοπεδικών. Η Τρίτη έκδοση, στην οποία βασίζεται το ΑνΟμιΛο 4 (Ανίχνευση διαταραχών Ομιλίας και Λόγου για παιδιά 4 χρονών), κυκλοφόρησε στη Γαλλία το 1998. Η προσαρμογή, στάθμιση και έκδοση στην Ελλάδα έγινε μετά από άδεια των συγγραφέων και του εκδοτικού οίκου Com-Medic. Το ΑνΟμιΛο 4 δημιουργήθηκε για να μας επιτρέψει να πραγματοποιήσουμε έναν γρήγορο έλεγχο της ομιλίας, του λόγου, της φωνής και της ροής της ομιλίας των παιδιών ηλικίας 3,9 έως 4,6 ετών.

Συγκεκριμένα μας δίνει τη δυνατότητα:

?  Να επαληθεύσουμε ότι οι γλωσσικές δεξιότητες του παιδιού είναι φυσιολογικές και επαρκείς.

?  Να ανιχνεύσει πιθανά προβλήματα στη λεκτική ανάπτυξη του παιδιού.

Να έχει άμεση πρόσβαση σε μια βάση δεδομένων, κερδίζοντας χρόνο.

Η καλύτερη μέθοδος παρέμβασης για οποιοδήποτε πρόβλημα είναι αυτή που προηγείται της εμφάνισης του προβλήματος, δηλαδή η πρόληψη. Για να έχουμε μια σωστή πρόληψη χρειαζόμαστε κάποιο καλό εργαλείο διάγνωσης, το οποίο μας υποδεικνύει σε ποιους τομείς θα πρέπει να παρέμβουμε ή τουλάχιστον να μετριάσουμε την εμφάνιση της διαταραχής που πιθανόν να παρουσιαστεί.

Η ανίχνευση προβλημάτων λόγου και ομιλίας πρέπει να γίνεται έγκαιρα, ώστε να μειώνονται στο ελάχιστο οι επιπτώσεις στη συνολική ανάπτυξη και την ευημερία του παιδιού αλλά και όλης της οικογένειας.

Τα προβλήματα λόγου και ομιλίας, οι αισθητηριακές μειονεξίες, οι συναισθηματικές δυσκολίες:

?  Επηρεάζουν τη φυσιολογική ανάπτυξη του παιδιού.

?  Επιφέρουν άγχος και πλήττουν το αυτοσυναίσθημά του.

?  Επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία της οικογένειας.

Όταν ένα παιδί παρουσιάζει μια δυσκολία στην ανάπτυξη του λόγου του, τόσο αυτό όσο και η οικογένειά του έχουν ανάγκη ειδικής βοήθειας για την αποκατάσταση ή αναπλήρωση των ελλείψεών του. Η αποκατάσταση είναι σημαντικό να έχει ολοκληρωθεί προτού το παιδί ενταχθεί στην Α? τάξη Δημοτικού. Διαφορετικά, πέρα από τις διαταραχές στον προφορικό λόγο, υπάρχει κίνδυνος να αναπτύξει και άλλου τύπου διαταραχές, όπως προβλήματα στο γραπτό λόγο, δυσλεξία, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες κ.α.

   

Για τις Μαθησιακές Δυσκολίες ? Δυσλεξία, Διαταραχή Ελλειμματικής προσοχής ? Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), Διαχείριση άγχους, Διαταραχές άγχους, πανικού, φοβίες, ημικρανίες, διαταραχές ύπνου, Ψυχοσωματικές Διαταραχές, ύστερα από τη Διαγνωστική Εκπαιδευτική Αξιολόγηση εφαρμόζονται:

v  Πολυεπιστημική Συνθετική Μέθοδος Θεοχαρίδου

v  Πολυαισθητηριακή Μέθοδος Αδαμοπούλου

v  Μέθοδος Warnke

v  Νευροανάδραση, HEG

Για την Προληπτική Διαγνωστική Αξιολόγηση και την Ενημέρωση των  Αποτελεσμάτων των  τεστ, η οποία θα γίνεται Δωρεάν, μπορείτε να επισκέπτεστε το Ινστιτούτο Neurofeedback & Γνωστικής-Μαθησιακής ? Λογοθεραπευτικής Αποκατάστασης ΟΡΘΟΓΝΩΣΙΑ «Το Ευ Του Λόγου» που βρίσκεται ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ 7,  ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ .

Τηλ & Fax: 23130-64065 & 2310-437164

Κιν.: 6945578665

     

Με εκτίμηση

 Από τη διεύθυνση

  Σταυρούλα Θεοχαρίδου Ειδική Εκπαιδευτικός ? Ειδική Παιδαγωγός ? Εξειδίκευση στη Νευροανάδραση -Υποψήφια Διδάκτωρ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, μέλος ΕΦΥΚΕ.